OGŁOSZENIE
WÓJT GMINY KOŁACZKOWO OGŁASZA NABÓR
NA STANOWISKO URZĘDNICZE - DS. KONTROLI
W URZĘDZIE GMINY W KOŁACZKOWIE
z siedzibą przy Placu Reymonta 3, 62-306 Kołaczkowo
I. Informacja o warunkach pracy na w/w stanowisku
1) Termin zatrudnienia - MAJ 2024 r.
2) Praca w pełnym wymiarze czasu pracy – 1 etat
3) Godziny pracy Urzędu: poniedziałek 8.00-16.00, wtorek – piątek 7.00-15.00
4) Praca ma charakter administracyjno-biurowy.
II. Wymagania niezbędne
Osoba, która:
- ma obywatelstwo polskie, pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych;
- nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- wykształcenie wyższe;
- znajomość przepisów kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie gminnym, ustawa o ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, rozporządzenia wykonawcze do ustawy o CEEB, ustawa o wspieraniu termomodernizacji i remontów oraz
o centralnej ewidencji emisyjności budynków.
III. Wymagania dodatkowe:
- znajomość obsługi programów komputerowych;
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych /ksero, fax i itp.;
- kandydat powinien być osobą samodzielną, dyspozycyjną oraz posiadać prawo jazdy kat. B oraz mieć nieposzlakowaną opinię.
IV. Zakres obowiązków
W ZAKRESIE KONTROLI
- opracowywanie projektów okresowych i szczegółowych planów kontroli;
- przeprowadzanie kontroli planowych, doraźnych i sprawdzających;
- analiza zgodności funkcjonujących procedur i przepisów wewnętrznych w świetle obowiązujących regulacji prawnych.
- prowadzenie dokumentacji kontrolnej i pokontrolnej;
- ocena adekwatności i efektywności mechanizmów kontrolnych;
- przygotowanie okresowych sprawozdań z wykonania zadań
- archiwizowanie dokumentacji
W ZAKRESIE KONTROLI DOT. OCHRONY POWIETRZA
- prowadzenie kontroli regularnie z większą intensywnością w okresie grzewczym
w temacie przestrzegania uchwały antysmogowej
W ZAKRESIE UTRZYMANIA CZYSTOŚCI I PORZĄDKU W GMINIE
- prowadzenie kontroli w zakresie pozbywania się odpadów komunalnych oraz nieczystości ciekłych od właścicieli nieruchomości
W ZAKRESIE PROWADZENIE PROGRAMU „CZYSTE POWIETRZE” oraz „CIEPŁE MIESZKANIE”
- udzielanie informacji o programie osobom zainteresowanym złożeniem wniosku
o dofinansowanie, - zagwarantowanie wnioskodawcom udzielenia rzetelnej informacji dot. programu oraz pomocy przy wypełnianiu wniosku o dofinansowanie,
- organizowanie spotkań informujących o zasadach Programu dla mieszkańców – minimum 1 spotkanie w kwartale (pierwsze w ciągu 30 dni od dnia wejścia w życie postanowień porozumienia w sprawie utworzenia punktu konsultacyjno – informacyjnego) nie rzadziej niż 4 w roku.
- realizowanie wizyt u mieszkańców połączone z oceną obecnego źródła ciepła i potrzeba jego wymiany oraz wstępną analizą stanu budynku pod kątem termomodernizacji w trakcie wizyt,
- pomoc wnioskodawcom przy rozliczeniu przyznanego dofinansowania, w tym przy poprawnym wypełnianiu wniosku o płatność oraz kompletowaniu wymaganych załączników,
- wydawanie zaświadczeń o dochodach związanych z ubieganiem się o dofinansowanie.
Prowadzenie spraw związanych z obsługą Projektu Zintegrowanego Systemu Ograniczania Niskiej Emisji (ZONE).
PEŁNIENIE FUNKCJI KOORDYNATORA DOSTĘPNOŚCI
- wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do informacji o danym podmiocie i usługach jakie świadczy,
- tworzenie i wdrażanie planu na rzecz poprawy dostępności danej instytucji.
Praca będzie wymagała również wyjazdów w teren.
V. Informacja dotycząca wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce,
w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Kołaczkowie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miejscu poprzedzającym opublikowanie ogłoszenia jest wyższy niż 6%.
VI. Oferty winny zawierać:
1) list motywacyjny,
2)życiorys –CV,
3) kserokopie świadectw pracy – zaświadczenia,
4)kserokopie dyplomów, świadectw potwierdzających wykształcenie,
5) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
6) oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
7) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
8) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,
9) oświadczenie o korzystaniu w pełni z praw publicznych,
10) zgoda na przetwarzanie danych osobowych.
Wszystkie oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie Urzędu Gminy Kołaczkowo,
pl. Plac Władysława Reymonta 3, 62-306 Kołaczkowo z dopiskiem:
„Dotyczy naboru NA STANOWISKO URZĘDNICZE DS. KONTROLI W URZĘDZIE GMINY
W KOŁACZKOWIE w terminie do dnia 08.03.2024r. do godz. 15.00.
Prosi się o podanie numeru telefonu do kontaktu.
Dokumenty, które wpłyną do Urzędu niekompletne lub po upływie w/w terminu nie będą rozpatrywane.
Lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne oraz informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Kołaczkowo www.bip.kolaczkowo.pl oraz na tablicy ogłoszeń urzędu.